Wednesday, May 21, 2014

take 5; pessimist.

alot of things happened lately,

i think that one is hurting me the most.

thank you. for being a backstabber.
thank you so much for freaking thing that happen.

your word, i will never forget. ever.

after this i will always being okay, but you know that paper that already crumbled once, cannot be fized? it looks like that.

sedih.

tak tolong tak apa. yang penting jangan tambah sakit saya.

duduk dalam kasut saya, baru awak tahu sakit dia macammana.

--

sedih. sakit. i cried too much lately. selalunya sebab diri sendiri. marah siri diri sendiri.

tapi hari ni sebab orang. tapi luah tetap sama. amuk diri sendiri juga. persoal kenapa diri sendiri jadi macam ni.

damn.

terus rasa pathetic.

--

you know how hard to be the youngest?

im being one; dekat rumah. dekat sekolah. dekat universiti. dekat kerja.

aku nak bersuara, semua melenting. aku meninggi suara, lagi kucar kacir alam.

yang dibenarkan; patuh. angguk, terima arahan, patuh.

tapi sayang, aku bukan burung belatuk.

angguk bukan cara aku. mulut aku mulut nak berbicara selebarnya.

tapi macam biasa. melentinglah semua. aku rasa semua reaction sama je kalau aku bersuara.

penat juga. penat. penat. penat.

im being overdosed with life lately. im sick of it. i need to take a break.

--

cakap campur campur. macam orang mabuk. peduli hape aku.

aku tulis bukan untuk orang paham. heck, bukansuruh orang baca.

bila kau sakittt sangat, tangan kau lagi laju dari mulut nak berkata.

inilah masanya.

dah habis air mata berkati. penat nak jadi penentang. penat jadi optimis; segalanya okay. kita sesama kita okay, kau dan aku okay.

--give me 5 minute to be pessimist

then ill comeback. insyaAllah.

No comments: