Friday, March 15, 2013

FAG.

hai.

dah lama rasa tak tulis belog. yelah. sejak ramai betoi pembaca senyap belog ni yang kenal kadiaq, then dekat luar ngolok ngolok. aku terajang sorang sorang karang kang baru tahu. -.-

ehem.

di waktu aku menulis belog ni aku berada di dalam kereta, parking di bawah rumah sewa. setiap kali sampai parking, memang rasa reluctant betul nak naik atas terus, so usually aku akan spend 15-30 minit di dalam kereta. ya depends la sebaagi lagi kalau macam sekarang; tulis benda merapu dalam blog. gittew.

aku baru balik makan sebenarnya. biasalah, orang FAG (forever alone girl) macam aku ni makan sorang sorang. mula mula macam awkward juga nak pegi kedai makan sorang, prefer bungkus je. tapi lepas ada masalah bulu (tidak sama bulu) dengan hpusemate so malas lah nak menyibuk dekat rumah sangat.

sekarang boleh dikatakan i used to be alone. pergi shopping sorang sorang, enjoy weekend sorang sorang, tengok wayang pun sorang sorang. dah biasa sudah cakap dengan otak, otak cakap balik dengan  aku, berbicara macam otak aku diri yang satu lagi. padahal imaginasi sendiri. sadis.

kadang ku fikir juga, di mana pengakhiran perkara macam ni pun sebenarnya? hah. aku sendiri pun tak sure. tengok masa depan sosial aku, terus kabur.

mungkin aku akan terus ber forever alone sampai bila bila. dan aku takut, sampai satu saat, aku tak reti dah nak berkomunikaso dengan orang lain. T.T

baiklah. saya akhiri entri tiada motif ini dengan sekeping gambar. sekian.

No comments: