Sunday, February 24, 2013

muka.

sesiapa yang selalu keluar dengan aku, tak secara langsung orang sangka kawan kawan aku muda sebab tengok muka aku yang muda. selalu sangat macam tu. kalau aku pergi lunch dengan akak akak opis pon kengkadang aku tak dapat menu sebab ingat aku anak diorang so biar kongsi dengan 'mama'. puiiii.

mungkin sebab kalau hari biasa serabai gila. haha. tipu je. hari hari serabai. cuma kalau pergi kerja tu effort lebih sikit lah sebab nak tunjuk eksyen sikit dekat kontraktor/klien. tapi haraaaaaam.  orang akan anggap aku umur 16 juga. sadis.

tapi hari tu kan kan aku dengan kadiaq lepak dekat kedai makan dekat area tepi laut pontian. lepas tu ada brader ni xpect kitorang dah kerja (which makes kadiaq feel awesome). lepas diorang pergi dari meja kitorang happy gila sebab kitorang dah lepas stage 'high school couple' lah kononnye.

lepas tu semalam kan kan kitorang lepas pergi festival layang layang, kitorang pergi makan dekat setia tropika. yaaay again ada orang anggap kitorang dah kerja.

harap kita makin matang muka dan sifat untuk tempuh hari mendatang :)

2 comments:

| CIKZEK | said...

untunglah nmpak mude sntiasa. wink wink *_*

Fairuz Zainal said...

amboi amboi haha untungleh kennnn