Saturday, September 15, 2012

hujan di tengahari.

holla.

post lepas kemain gua sembang cakap bulan jatuh ke riba bagai, sekali hari ni ambik kau. boom boom kebabo habis segala. betul kata orang, langit tak selalu nya cerah, ku ingat panas sampai ke petang tapi hujan di tengahari EH apa siap nyanyi. pun boleh -.-

apa pun, ini peneman saya sekarang.

hai mr diver. :)

ku bukan apa. bila tengok benda ni aku teringat si pemberi. walaupun nun jauh di tengah ibu kota (ambui, sejak bila shah alam tu ibu kota pun aku tak tau) tapi ku sentiasa ingat di hati. wah gitew. ye lah. since dah jauh masalah komunikasi pun susah juga, nak cerita memang limited ebih lebih lagi kami pengguna tegar C902 yang tak ada android nak whatsapp/viber/ym. isk. :l


apapun, tolong doakan ibu saya. at this moment dia dalam wad, for being too cute. heh. i love you mak. it it wont ever change. and you will be fine. kitto (definitely) :)

p.s: its been hard to breathe lately. as if the air is not enough for me. anyway, this is too sick to watch. lol. but i sad to say that its kind of stuck in my head -.-'

<iframe width="435" height="245" src="http://www.youtube.com/embed/oShoh8O0Ty8?list=UUSAUGyc_xA8uYzaIVG6MESQ&amp;hl=en_US" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>