Wednesday, August 29, 2012

kisah si kecil.


hellow.

selepas dapat call dari akak idah semalam. esok paginya aku dengan akak ayu pergi la ke hospital pakar putri. sampai sampai sana tengok si Jazri tengah terbaring. oh kasihan sekali T__T

dari pagi sampai ke petang juga aku teman akak jaga anak dia. kesian. mengamuk bila tak dapat minum susu. kalau aku jadi mak pun aku tak sampai hati nak dengar anak aku asyik menangis sebab tak cukup minum susu.

akak aku cakap, dia tak jadi buat operation memalui perut, tapi melalui lubang bontot. pergh. sakit kot. *imagine*

apa pun, adik dah baik dahhhhh. hihi. Alhamdulillah. hope to see your lovely smile forever . ^___^



_____________________


Suasana Gangnam Raya vs Super Kampung Style. which one yang bertakhta di hati?



vs



to me, SGR FTW kot :D

hihi. kbye.

No comments: