Thursday, August 23, 2012

a forth raya.

(note: original update - 28 ogos 2012)

hellow


lepas aku dapat tau yang mak aku sakit, akak aku secara automatik menjadi tukang masak di rumah ni. tapi disebabkan akak aku terlebih risau pasal mak aku, dia macam tak mampu masak untuk tetamu yang bakal hadir ke rumah.

jadi aku lah secara tiba tiba menjadi che undangan. aku masak senang je. ikut resipi aku salin dari mak dulu, aku campak campak la lepas tu. hoho.

hari tu YB kata nak datang dengan kawan kawan dia, aku ok je sebab kawan kawan dia pun memang kawan aku and dia pun memang datang memeriahkan suasana tiap tiap tahun. kes kes. teringat masa first time YG batang rumah, time tu pun masa dia ikut beraya dengan kawan kawan dia. hihi. so comel

so i cooked mee goreng.



or macaroni goreng. i don't know. i don't care. lol.

so diorang pun makan. penat aku dok perati dorang makan. tengok macam menambah je, so aku pun lega la. maksudnye ok lattew. :)

YB pun banyak tolong. terima kasih awok ^__^



thanks for eating kawan kawan. tapi next year akak aku je la kot yang entertain. itu pun kalau akak aku tak kawen lagi.

lol.

No comments: