Tuesday, December 11, 2012

si kosong.



hai. selamat malam.

yaa. aku masih di sini. sedang mencari sepit kuku entah dekat mana aku letak. ke aku misplace? aku pun tak sure sebernarnya. 

ya. aku di rumah sewa. dari angin sepoi sepoi bahasa dari luar. nyaman. Alhamdulillah ya Allah. 




Alhamdulillah aku masih hidup. dan berjuang. berjuang untuk diri sendiri.  sebenarnya, aku jatuh sekarang ni. im falling real good right now. but. and i think this fall is not that bad. maybe its bad, but to me the bad thing now will turn out good later. so tengok saja lah.

my life pretty good actually. tenang. only hectic at day and im chilling at night. maybe thats a good thing rather than being a student. lol. tapi hari hari saya dimarahi. biasalah. si kosong ini takkan  nak kena puji pulak kalau dah tak tahu pape. haha.

so to my bos dan rakan sekerja lain, harap anda jangan putus asa mengajar saya, si kosong ni. :)

No comments: